Home > Cursuri > Comunicare
curs_comunicare

Abilitatea de a comunica clar și a înțelege mesajul transmis este una din abilitățile esențiale ale personalului care lucrează în echipă sau cu beneficiari, clienți sau furnizori.
Programa cursului este adaptată la specificul instituțiilor publice. Astfel, în cadrul cursului sunt prevăzute aplicații practice la situații reale cu care se confruntă la birou funcționarii publici (neînțelegeri, clienți nemulțumiți, situații neprevăzute, conflincte, sarcini multiple și termene limită). Cursul are un caracter puternic interactiv și se bazează pe dezvoltarea abilităților de comunicare și evitare a conflictului și nu pe simpla transmitere de informații.
Aplicarea tehnicilor deprinse la curs au următoarele avantaje pentru instituție:
• îmbunătăţirea atmosferei de lucru între colegi
• angajații vor identifica și remedia erorile de comunicare care apar zilnic
• angajații vor ști să prevină și să comunice în situațiile conflictuale
• beneficiarii/clienții vor fi mai mulțumiți de comportamentul funcționarilor publici
• imaginea instituției va fi una mai pozitivă datorită abilităților de comunicare a angajaților
• mai puține conflicte și neînțelegeri între angajați datorită înțelegerii/transmiterii distorsionate a mesajelor
• mai puține reclamații și clienți nemulțumiți

TEMATICA CURSULUI
Principii de baza în comunicare
• Cât de bune sunt abilitățile tale de comunicare? – evaluarea abilității de comunicare
• Ciclul comunicării
• Evitarea confuziilor și presupunerilor
• Cultivarea încrederii cu persoana cu care comunici
• 10 greșeli frecvente în comunicare: recunoaștere și modificare
Cumunicarea față în față
• Prima impresie
• Construirea unor relații de lucru bune cu colegii/șefii/subordonații prin comunicare
• Importanța limbajului non-verbal în comunicare
• Asertivitatea: calea de mijloc între agresivitate și pasivitate
• Ascultarea activă
• Cum sa faci față presiunii
Comunicarea in scris
• Abilități de comunicare în scris
• Scrierea de mailuri eficiente
Comunicarea în situații dificile
• Cum să comunici o veste proastă
• Cum să faci față criticilor nedrepte
• Rezolvarea și prevenirea conflictelor
• Cum să comunici cu clienții/angajații/colegii furioși
• Cum să comunici cu clienții/angajații/colegii anxioși
• Cum să comunici cu clienții/angajații/colegii pe care nu-i placi
• Cum să îți ceri scuze la locul de muncă

Ce beneficii vor avea participanții la curs:
• Vor conștientiza greșelile pe care le fac în comunicare
• Își vor dezvolta abilitățile de bază pentru o comunicare eficientă
• Vor recunoaște erorile de comunicare la ceilalți și vor putea interveni din timp pentru a ajusta mesajul
• Își vor dezvolta abilitatea de a evita conflictele în comunicare când există puncte de vedere diferite
• Își vor dezvolta abilitatea de a coopera cu colegii, clienții, subordonații sau șefii ierarhici superiori
• Îți vor dezvolta abilitatea de a comunica cu persoane dificile
• Vor avea capacitatea de a comunica structurat, clar și la obiect atât în scris cât și verbal
• Vor folosi cuvintele magice și vor evita cuvintele care împiedică comunicarea
• Își vor dezvolta abilitatea de a nu presupune

Participanţii înscrişi în program beneficiază de suport on-line permanent cu feed-back în maxim 24 de ore (în zilele lucrătoare), materiale în format digital, mape, certificat de participare, consultanță personalizată la cerere.

Unde se desfaşoară training-ul: la instituția dvs., într-o locaţie aleasă de dvs. sau propusă de noi (ex. o sală de conferinţe).

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*